Religiøs?!

Jeg ønsker å bli religiøs!
For den gaven jeg har fått, kan ikke ha kommet fra annet enn høyere makter!
Og med gaven, mener jeg min kjæreste sønn!

For omtrent 2 år siden var da jeg fik beskjeden om vannhode.
Det var da han var så syk og svak.
Han kastet opp, var fjærn og fikk plutselig ikke til å amme. Han var kjempesyk og måtte operere inn et dren i hodet sitt.
Jeg fikk høre at dette var noe vi måtte ta hensyn til og leve med for resten av livet.
Jeg spurte vel aldri om det kunne bli bedre eller værre, jeg bare fant meg i det der og da.
Etter dette har han vært igjennom en shuntsvik og en justering.
Jeg har levd i skrekk for at noe skulle skje det vakre lille hodet.

I dag ble min kjæreste skatt operert for shuntsvikt igjen..
Denne gangen hadde alt som kunne svikte, sviktet.
Det var INGENTING som virket som det skulle!
DET er gode nyheter det!
hvordan?
Jo,
Han har drenert nok spinalvæske selv, slik at han ikke ble kjempesyk.
Det vil si at noe virker mer nå enn for to år siden!
Lille kommer ikke til å bli alvorlig syk hvis drenet går tett igjen!
Er det ikke FANTASTISK?!!!

Kommentarer

  1. Isak er fantastisk!!

    SvarSlett
  2. kor brae nyheta! godt å hør at d går bra, og at d ser lysere ut. kjempegla på dokkers vegne :) klem fra oss, og go tur heim!

    SvarSlett
  3. For en flott nyhet å få midt i det skumle! :)

    SvarSlett
  4. Ting har en tendens til å ordne seg :-)

    Stor hilsen til dere begge fra militærmannen.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mobbing, trakassering og diskriminering

Nav-bil = økonomisk ruin

En sånn dag - hvor er pause knappen? -