Min lille stolthet!

Min kjæreste sønn...
Det er ikke lange tiden siden han fikk dommen..
Ikke kunne han sitte, krype, stå eller gå.

Vel.
min kjæreste skatt har funnet ut at dette finner han seg ikke i!
Jeg var så stolt at tårene tok meg da jeg for første gang så en liten krabat som presset seg opp på alle fire.
Han var så sliten og pustet tungt, men opp igjen.
Han sto på alle fire i ett sekund før han datt sammen.
Ga han opp? Åneidu,.
Min kjæreste sønn er en fighter som ikke gir seg med det første.
Han så lykken i øynene på alle oss rundt han, han følte at dette var rett.
Hver dag repetiterer han om og om igjen.. opp.. faller ned... opp igjen.... faller ned...
Men gir seg, gjør han ikke.
Nå trener han til og med i søvne.
Noen ganger våkner han på natta og tar like gjerne en treningsøkt før han legger seg til å sove igjen.
Det er så fantastisk å se han utvikle seg,
Å få bli kjent med dette fantastiske mennesket.
Jeg føler meg beæret som får være med på denne reisen hans.

I Januar er neste kontroll, da flyr vi ned til Trondheim.
Da skal de få spise sine ord og meninger.
For nå skal skatten min vise dem akkurat hva han kan og VIL!
Så, for å toppe det hele...
Han teller til ti!
Min sønn på et år og 11 mnd. kan telle til ti!!!! :D

Stolte mamma,
Det er meg!

Kommentarer

  1. Søteste skatten t ho gumme <3

    SvarSlett
  2. Heia Rita. =)
    Har søtte hær å læst igjønna heile bloggen din. Tåran bære renn.. Så utrulig flenk du e å skriv. Man lev seg hellt inn.. Så fantastisk å læs det sisste innlegge ditt!! Skjønn godt at du e ei stollt mamma! =D Lykketil videre på reisen. Stor klem fra sandvik Hilde. =o)))

    SvarSlett
  3. fikk gåsehud nu. ka bra, du har en nydelig prins me viljestyrke utn like. stå på! klæm fra silje, emmy og sigve.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mobbing, trakassering og diskriminering

Nav-bil = økonomisk ruin

En sånn dag - hvor er pause knappen? -