Lykkelig mamma!!!


Det ble sein natt og tidlig morgen på oss i dag, men slik ville lille ha det, så da ble det slik!

Han har vært i makeløs god form.
Spist og drukket vann som en helt!!
Jeg kjenner ikke skatten min igjen fra i går!
Hvem var det barnet som ble koblet til intravenøst og skremte vannet av mammaen sin??
Ikke denne gutten ihvertfall!

I to tiden lettet ambulanseflyet og 50 min. senere landet vi i Trondheim.
Der kom ambulansen som kjørte oss til Sykehuset.
Det var en helt grei tur. Lille sov på flyet og sjarmerte ambulansemennene.
Han fikk en liten lekebil av dem..en bitteliten gul ambulanse han kan leke med.
Det var stas! :)

Vi kommer på sykehuset og venter en mannsalder på kirurgen som skal se på skatten min...
Uansett hva som har vært før, så stråler jeg av glede nå!
DET BLIR INGEN OPERASJON DENNE GANG!!! :D

Den viktigste setningen av de alle!


Men hva var det som fikk min lille engel til å bli så dårlig? så plutselig?

Jeg setter virus/ magasjuka stempelet på denne episoden og krysser fingrene for at det blir lenge til neste gang! :D

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mobbing, trakassering og diskriminering

En sånn dag - hvor er pause knappen? -

Nav-bil = økonomisk ruin